Κατά τη συνεδρία της Ολομέλειας της Βουλής την Πέμπτη, η βουλευτής του κόμματος, Νταϊάνα Κωνσταντινίδη, ανακοίνωσε την κατάθεση ψηφίσματος για «αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στους θεσμούς» και για παραίτηση του Γενικού και του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα.
Ακολούθως, η Πρόεδρος της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου, επιβεβαίωσε ότι το ζήτημα συζητήθηκε στη σύσκεψη αρχηγών και, όπως προβλέπεται για όλα τα ψηφίσματα, παραπέμπεται στην…

