Η ΠΑΣΥΔΥ σημειώνει πως η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.
«Ποσοστό που ξεπερνά το 90% των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του δικαιώματος άδειας ασθενείας», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Η συντεχνία τονίζει, ωστόσο, ότι η λήψη άδειας ασθενείας «αποτελεί δικαίωμα του συνόλου των εργαζομένων, τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα, που κατοχυρώνεται από…

