Σκοπός της σύσκεψης ήταν η εξέταση ζητημάτων που αφορούν τη βελτίωση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας της δημόσιας υπηρεσίας, την προστασία των εργαζομένων, καθώς και την αντιμετώπιση διαχρονικών στρεβλώσεων που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών.
Στο πλαίσιο αυτό, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ζήτημα των αναρρωτικών αδειών και στη διασφάλιση της ορθής εφαρμογής του σχετικού θεσμικού πλαισίου. Από τα…

