Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι μια ηλεκτρική συσκευή σταματά να καταναλώνει ενέργεια μόλις την κλείσουμε.
Στην πραγματικότητα, πολλές σύγχρονες συσκευές εξακολουθούν να χρησιμοποιούν μικρές ποσότητες ηλεκτρικού ρεύματος ακόμη και όταν φαίνονται ανενεργές.
Το φαινόμενο είναι γνωστό ως «κατανάλωση αναμονής» ή standby.
Τι συμβαίνει όταν το κλιματιστικό είναι κλειστό
Ακόμη και όταν δεν ψύχει ή δεν θερμαίνει τον χώρο, το κλιματιστικό…

