Η κ. Χατζηανδρέου άσκησε το εκλογικό της δικαίωμα στις 10:30 στο 6ο Δημοτικό Αγλαντζιάς, ενώ ο κ. Προκοπίου ψήφισε στις 11:00 στο Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας.
Σε δηλώσεις της, η κ. Χατζηανδρέου ευχαρίστησε όσους εργάζονται για τη διεξαγωγή της εκλογικής διαδικασίας και εξέφρασε την ευχή «να πάνε όλα καλά» και ο κόσμος «να αποφασίσει με τα κριτήρια που ο ίδιος έχει θέσει ως προτεραιότητα».
Ανέφερε ότι, μόλις ολοκληρωθεί η εκλογική…

