Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή «Alpha Καλημέρα», οι γεωργοί της περιοχής χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια συσκευές υπερήχων και ηλεκτρομαγνητικών πεδίων για την απομάκρυνση των κορακοειδών που προκαλούν ζημιές στις καλλιέργειές τους.
Η οικογένεια ισχυρίζεται ότι η παρατεταμένη έκθεση στις συγκεκριμένες συσκευές είχε ως αποτέλεσμα την εμφάνιση προβλημάτων υγείας, τα οποία την οδήγησαν επανειλημμένα σε ιατρικές…

