Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.
Διαβάστε περισσότερα
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.
Διαβάστε περισσότερα