Το Πορτογαλία-Κονγκό έγινε το πρώτο… «θύμα» του νέου κανονισμού της FIFA!

Η FIFA δείχνει αποφασισμένη να βάλει τέλος στις σκόπιμες καθυστερήσεις και το Πορτογαλία-Κονγκό αποτέλεσε το πρώτο παιχνίδι του Μουντιάλ στο οποίο εφαρμόστηκε η νέα σχετική οδηγία.

Στο 52ο λεπτό της αναμέτρησης, ο τερματοφύλακας του Κονγκό, Εμπασί, καθυστέρησε περισσότερο από το επιτρεπόμενο να εκτελέσει ένα ελεύθερο βολέ από την περιοχή του, με τον διαιτητή Αλ Τζασίμ να εφαρμόζει για πρώτη φορά τον νέο κανονισμό και να καταλογίζει…

Διαβάστε περισσότερα