Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε…»

Αναλυτικά:

«Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου από την πρώτη μέρα και πάντοτε έδινα τον καλύτερο μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της. Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο στο πλευρό σας. Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάζονται για αυτή την ομάδα και σε όλους τους φιλάθλους. Σας αγαπώ!».


Διαβάστε περισσότερα