«Θα πάμε σε γενική συνέλευση για να εγκριθεί το θέμα επενδυτή»

 Για την υπόθεση με τους Αμερικανούς επενδυτές: «Γίνονται συζητήσεις και ανταλλάζουμε απόψεις εδώ και δυο μήνες και είναι μια στιγμή που αποφασίσαμε να πάμε στην γενική συνέλευση. Ζητούν τον απόλυτο έλεγχο, τους αρέσει το ποδοσφαιρικό. Είναι ελκυστικός προορισμός η Ένωση, λόγω και της καλής οικονομικής κατάστασης, αλλά είναι δύσκολο για εμάς στο Παραλίμνι λόγω και της μεγάλης περιουσίας που έχουμε. Θεωρώ οτι είναι μια καλή…

Διαβάστε περισσότερα