ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ – Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ

Το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, η Stoiximan GBL άλλαξε στέγη…

Από σήμερα και για τα επόμενα 2+1 τα δικαιώματά του ανήκουν στον όμιλο ΣΚΑΪ με τη σύμφωνη γνώμη ΟΛΟΥ του ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.

Στη συνεδρίαση που έγινε σήμερα, η πρόταση του ομίλου ΣΚΑΪ έγινε αποδεκτή από όλες τις ομάδες (14-0) έχοντας ως αντίπαλο αυτή της ΕΡΤ.

Η ομόφωνη απόφαση αυτή δείχνει ότι υπήρχε φθορά ανάμεσα στις σχέσεις των ομάδων και του ΕΣΑΚΕ με την κρατική τηλεόραση, αλλά την ίδια…

Διαβάστε περισσότερα