Την είδηση μετέδωσε στον Super Sport FM ο ρεπόρτερ Ανδρέας Χρήστου.
Μένει ελεύθερος από την Χάβρη και είναι σε επαφές με διάφορες ομαδες, ανάμεσα τους και η Ομόνοια, ενώ απασχόλησε και το ρεπορτάζ ομάδων του MLS.
Έχει αγωνιστεί επίσης, σε Οσέρ, Νις, Αζαξιό.
Δείτε ΕΔΩ το βιογραφικό του.

