Ο άνθρωπος που αποτελεί την κεφαλή στην διαχείριση του, λογικό είναι να ψάχνει τρόπους για αύξηση των εσόδων της πράσινης εταιρίας.
Σ’ αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν χθες σε καφέ-μπαρ στην Λάρνακα.
Ο Παπασταύρου, όποτε του «ανοίξει» κάποιος κουβέντα, δεν το κρύβει ότι ελπίζει όσο περνούν τα χρόνια, ότι θα λειτουργήσει καλύτερα και η Ομοσπονδία. Είχε κάμει μια νύξη, πριν μερικές μέρες στη συνέντευξη του…

