Στις πρώτες του ατάκες για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αφού εξέφρασε την χαρά του για την παρουσία του και πάλι στην ομάδα έδειξε ξεκάθαρα και το σκεπτικό του για το μέλλον.
«Χαίρομαι που είμαι εδώ σε ένα από τα καλύτερα κλαμπ όχι της Ευρώπης αλλά του κόσμου», ανέφερε έχοντας επισημάνει νωρίτερα ότι ποτέ δεν έχει χάσει την επαφή του με την ομάδα, την πόλη και τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
«Θα προσπαθήσω…
Διαβάστε περισσότερα

