Mια 400άρα ετησίως ο Μάρκες!

Όπως πληροφορούμαστε, ρώτησαν και έμαθαν ότι ο παίχτης ζητά ένα ποσό γύρω στις 400 χιλιάδες ευρώ ετησίως.

Το εν λόγω ποσό, θεωρείται απαγορευτικό για τους γαλαζοκίτρινους.

Την περασμένη σεζόν, ο πιο ακριβοπληρωμένος τους παίχτης ήταν ο Λεο Νατέλ, στο συμβόλαιο του οποίου αναφερόταν ότι (αν έμενε μέχρι το τέλος της σεζόν) θα εισέπραττε 270 χιλιάρικα.

Για τον Μάρκες, ψεσινές πληροφορίες απο το Αζερμπαιτζάν, τον έφεραν ως υποψήφιο για την…

Διαβάστε περισσότερα