Λοΐζου: Πέρασε τα ιατρικά και υπογράφει τετραετές στον Ερυθρό Αστέρα!

Ο διεθνής άσος πέρασε τα ιατρικά, σφραγίζοντας έτσι τη συμφωνία για τα επόμενα τέσσερα χρόνια με την ομάδα της Σερβίας, και πλέον το μόνο που εκκρεμεί είναι η επίσημη ενημέρωση από τον σύλλογο.

Διαβάστε περισσότερα