«Λάβρος» ο Λεβέντης με… «μπηχτές» κατά πάντων: «Η ΑΕΛ αυτή την στιγμή είναι μόνη της, μάλλον τα υπόλοιπα 13 σωματεία είναι ικανοποιημένα»

Οι σημαντικότερες τοποθετήσεις του:

Για την επιστολή της ΑΕΛ προς την ΚΟΠ: «Υπάρχουν κάποια δεδομένα που δεν μπορούν να αγνοηθούν ούτε από την ΚΟΠ, ούτε από τα υπόλοιπα σωματεία. Εμείς τονίσαμε ξεκάθαρα πως υπάρχει μια αδράνεια και θεωρώ ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να τελειώσει πριν ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα. Η επίσημη απαίτηση της ΑΕΛ και κάποιων άλλων σωματείων ανεπίσημα, είναι η σωστή λήψη αποφάσεων, αν θέλουμε όλοι να…

Διαβάστε περισσότερα