Ο κ. Λοϊζίδης επανέλαβε τη θέση της Ομοσπονδίας για στήριξη του Κύπριου διαιτητή και αναφέρθηκε στην καλή εικόνα της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου, υπογραμμίζοντας πως «η πρόοδος μέσα από τη σωστή εκπαίδευση που με ικανοποίηση έχω διαπιστώσει ότι γίνεται, αλλά και τη σκληρή δουλειά των διαιτητών μας, πρέπει να συνεχιστεί γιατί κάθε επόμενη χρονιά είναι πιο δύσκολη στα Πρωταθλήματα μας με τις υψηλές απαιτήσεις που…

