Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στηρίζει την προσπάθεια για τη διεξαγωγή του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!

Οι σκέψεις των ανθρώπων της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR που γίνονται για τη διεξαγωγή της δεύτερης ημέρας, δηλαδή, του τελικού του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοικτό ΟΑΚΑ βρίσκουν θετική την ΠΑΕ.

Η πράσινη ΠΑΕ δηλώνει διατεθειμένη να συμβάλει και αυτή από την πλευρά της στην υλοποίηση μια τόσο πρωτοποριακής ιδέας για τη διεξαγωγή του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ.

Από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός μάλιστα…

Διαβάστε περισσότερα