Μετά την ήττα της Εθνικής Ελλάδας από την Ιταλία στο Παγκρήτιο, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μίλησε στη συνέντευξη Τύπου για την εικόνα της ομάδας, τις δοκιμές που έγιναν στα φιλικά και την προετοιμασία ενόψει της συμμετοχής στη League A του Nations League.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός αναγνώρισε ότι το πρώτο ημίχρονο ήταν κακό, εξήγησε γιατί προχώρησε σε πολλές αλλαγές και υπογράμμισε ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο ρόστερ.
Αναλυτικά όσα είπε στη…

