Γιοβάνοβιτς: «Δεν κάναμε καλά ματς, αλλά έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες και συνεχίζουμε»

Μετά την ήττα της Εθνικής Ελλάδας από την Ιταλία στο Παγκρήτιο, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μίλησε στη συνέντευξη Τύπου για την εικόνα της ομάδας, τις δοκιμές που έγιναν στα φιλικά και την προετοιμασία ενόψει της συμμετοχής στη League A του Nations League.

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός αναγνώρισε ότι το πρώτο ημίχρονο ήταν κακό, εξήγησε γιατί προχώρησε σε πολλές αλλαγές και υπογράμμισε ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο ρόστερ.

Αναλυτικά όσα είπε στη…

Διαβάστε περισσότερα