«Έκανε τον τραυματία για να μην ανανεώσει»

«Δεν έχει συμβόλαιο μαζί μας, ήρθε από την 4η κατηγορία Πορτογαλίας. Τον κάναμε ποδοσφαιριστή. Ήταν ανήθικος μαζί μας, έκανε τον τραυματία για να μην συμπληρώσει τις συμμετοχές και να ανανεώσει. Του ευχόμαστε ότι καλύτερο».

Διαβάστε περισσότερα