Σημειώνουμε ότι αν το deal ολοκληρωθεί, θα εγγραφει στον Κατάλογο Β.
Δείτε όλα όσα αναφέρει το δημοσίευμα:
Ο Μιχάλης Παναγίδης θα αποτελέσει παρελθόν για τον Άρη. Το συμβόλαιο του νεαρού εξτρέμ ολοκληρώνεται στο τέλος του μήνα και δε θα ανανεωθεί. Ο 22χρονος εξτρέμ βρίσκεται κοντά στον ΑΠΟΕΛ και αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στην Κύπρο.
Στο φινάλε της φτάνει η συνεργασία του Άρη με τον Μιχάλη Παναγίδη μετά από τέσσερα χρόνια….

