Ο Νορβηγός τεχνικός μίλησε στην κάμερα του OMONOIA TV για την περσινή επιτυχημένη σεζόν, την αποχώρηση του Σεμέδο, την έλευση του Μοντόρ, το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης, αλλά και την ανάγκη η ομάδα να παρουσιαστεί απόλυτα έτοιμη για τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.
Αναλυτικά όλα όσα ανέφερε:
«Είχαμε μια πολύ καλή περσινή σεζόν. Το ποδόσφαιρο που παίξαμε προς το τέλος της χρονιάς έδειξε ότι συνεχίσαμε να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε…

