Αξίζει να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο ποστάρισμα έκαναν… «κατάληψη» αρκετοί Νοτιοαφρικανοί, αποθεώνοντας τον Μασέκο, αλλά και ευχαριστώντας την ΑΕΛ για την ευκαιρία που του έδωσε στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν (2025-2026)!
Δείτε το σχετικό ποστάρισμα της Λεμεσιανής ομάδας μαζί με τα σχόλια:

