Τσεχία: Σχέδιο για καθολική απαγόρευση κινητών σε μαθητές εντός σχολείων από το 2027

Η κυβέρνηση της Τσεχίας ανακοίνωσε την κατάθεση νομοσχεδίου που προβλέπει την πλήρη απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027. Όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντρέι Μπάμπις, η χώρα ακολουθεί τη διεθνή τάση περιορισμού του χρόνου που τα παιδιά περνούν μπροστά σε οθόνες μέσα στην τάξη.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η απαγόρευση θα ισχύει τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και στα διαλείμματα….

Διαβάστε περισσότερα