Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί προειδοποίησε ότι κάθε ξένη παρέμβαση στη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ εκτός του πλαισίου που προβλέπει το πρωτόκολλο συνεννόησης με την Ουάσιγκτον ενέχει τον κίνδυνο να «αυξήσει τις εντάσεις» στην περιοχή. Η δήλωση έγινε μετά από τρεις ημέρες αναζωπύρωσης των εχθροπραξιών.
Η Τεχεράνη και η Ουάσιγκτον αλληλοκατηγορούνται για παραβιάσεις της εκεχειρίας που προβλέπεται στο…

