Ο πυρηνικός σταθμός του Μπετσνάου στη βόρεια Ελβετία σταμάτησε να λειτουργεί το απόγευμα της Πέμπτης, προκειμένου να αποτραπεί η υπερβολική θέρμανση των υδάτων του ποταμού Άαρ που χρησιμοποιούνται για την ψύξη των δύο αντιδραστήρων του. Την απόφαση ανακοίνωσε ο ενεργειακός όμιλος Axpo, επικαλούμενος τις ακραίες θερμοκρασίες που πλήττουν τη χώρα.
«Η θερμοκρασία του ποταμού Άαρ ανέβηκε ξανά στους 25 βαθμούς Κελσίου χθες και σήμερα….

