Ουγγαρία: Κανίβαλος ξέθαβε πτώματα από νεκροταφεία και τα έκλεβε από νεκροτομεία για να τα…τρώει

Ένας αυτοαποκαλούμενος κανίβαλος συνελήφθη με την υποψία ότι συγκέντρωνε ανθρώπινα μέλη, τα οποία φέρεται να είχε συλλέξει από εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία αλλά και από τη δουλειά του σε νοσοκομείο.

Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν τον 30χρονο ύστερα από πληροφορίες ότι αποθήκευε ανθρώπινα λείψανα τόσο στον χώρο εργασίας του όσο και στο σπίτι του. Ερευνητές της Εθνικής Υπηρεσίας Ερευνών της Ουγγαρίας πραγματοποίησαν έρευνα στην…

Διαβάστε περισσότερα