Καύσωνας στη Γαλλία: Απαγορεύουν την κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους στο Παρίσι

Οι κάτοικοι του Παρισιού δεν θα μπορούν να καταναλώνουν αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από το μεσημέρι και μετά, αύριο Παρασκευή.

Το μέτρο αποφασίστηκε από τις αρχές σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα προβλήματα υγείας που προκαλεί ο καύσωνας ο οποίος πλήττει τη Γαλλία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης, σύμφωνα με δήλωση του αρχηγού της αστυνομίας της γαλλικής πρωτεύουσας.

Διαβάστε ακόμα: Και με πλημμύρες θα τελειώσει: Ο αλλόκοτος…

Διαβάστε περισσότερα