Μετά τη θετική έκβαση του πρώτου γύρου συνομιλιών στην Ελβετία ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν, το ελβετικό υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε την έναρξη των τεχνικών διαπραγματεύσεων. Η εξέλιξη αυτή εκλαμβάνεται ως σημαντικό βήμα προς την αποκλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή και την προώθηση της σταθερότητας στην περιοχή.
Ο πρώτος γύρος πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής (21.06.2026) με τη συμμετοχή αντιπροσωπειών υψηλού επιπέδου…

