Γκαλιμπάφ: Το μνημόνιο του Ισλαμαμπάντ αποτελεί «δήλωση ήττας» για τις ΗΠΑ

Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου και επικεφαλής διαπραγματευτής της Τεχεράνης Μοχάμαντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ περιέγραψε τη συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν για τον τερματισμό του πολέμου ως «αμερικανική παραδοχή ήττας».

Μιλώντας σε εκδήλωση στο Αζερμπαϊτζάν, μετάδοση της οποίας έγινε από τα ιρανικά κρατικά ΜΜΕ, ο Γκαλιμπάφ τόνισε ότι το λεγόμενο «μνημόνιο του Ισλαμαμπάντ» δεν ήταν αποτέλεσμα πιέσεων ή εκβιασμών, αλλά προήλθε από την…

Διαβάστε περισσότερα