Φρίκη στη Νέα Υόρκη: Γιαγιά σκότωσε τα τέσσερα εγγόνια της και την κόρη της και αυτοκτόνησε

Σοκαρισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία στην επαρχία Σαρατόγκα της Πολιτείας της Νέας Υόρκης από την συγκλονιστική υπόθεση με τα πτώματα δύο γυναικών και τεσσάρων παιδιών που βρέθηκαν σε σπίτι, καθώς η Αστυνομία ανακοίνωσε, ότι η γιαγιά φέρεται να δηλητηρίασε και να μαχαίρωσε τα εγγόνια της και την κόρη της, πριν βάλει τέλος στη ζωή της και η ίδια, σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της έρευνας.

Όπως δήλωσε ο αρχηγός της αστυνομίας του…

Διαβάστε περισσότερα