Ελλάδα και Κύπρος συγκαταλέγονται μεταξύ των χωρών που έλαβαν πρόσκληση να συμμετάσχουν στο νέο Συμβούλιο Ειρήνης, το οποίο θα επιβλέπει τη διακυβέρνηση και τη μεταβατική περίοδο στη Γάζα.
Τη συμμετοχή της Ελλάδας επιβεβαίωσε αρμόδια κυβερνητική πηγή, υπογραμμίζοντας τη σημασία της παρουσίας της χώρας σε αυτή τη διεθνή πρωτοβουλία. Σύμφωνα με πληροφορίες, στα 25 ιδρυτικά μέλη του Συμβουλίου περιλαμβάνονται όλες οι χώρες που…

