Την 19η Ιουνίου 2014, ο Φελίπε ΣΤ’ ανακηρύχθηκε Βασιλιάς της Ισπανίας από το ισπανικό Κοινοβούλιο, σε κοινή έκτακτη συνεδρίαση των δύο Βουλών. Ο Βασιλιάς ορκίστηκε να εκτελεί τα καθήκοντά του σύμφωνα με το Σύνταγμα και δεσμεύτηκε να το «τηρεί και να το υπερασπίζεται».Η τελετή έγινε μόλις 17 ημέρες μετά την ανακοίνωση παραίτησης του πατέρα του, Χουάν Κάρλος, ο οποίος αποφάσισε να αποχωρήσει έπειτα από σκάνδαλα που σχετίζονταν με τα…

