Αυστηρότερη η νομοθεσία: Η Αυστραλία διπλασιάζει τα πρόστιμα για τα παιδιά κάτω των 16 στα social media

Η Αυστραλία προχωρά σε αυστηροποίηση της νομοθεσίας που διέπει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, διπλασιάζοντας τα πρόστιμα για όσες επιτρέπουν την πρόσβαση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών. Το ανώτατο ύψος του προστίμου θα αγγίζει τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι αρχές διαπιστώνουν ότι τα προηγούμενα μέτρα είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στη μείωση της χρήσης από εφήβους.

Η νέα ρύθμιση προβλέπει πρόστιμα έως και 99 εκατομμύρια…

Διαβάστε περισσότερα