Τραγωδία στη Λέσβο: Κατέληξε 36χρονη μητέρα λίγες ημέρες μετά τον τοκετό

Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία της Λέσβου από τον θάνατο μίας 36χρονης μητέρας μετά από τον τοκετό.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η άτυχη μητέρα, γιατρός και η ίδια, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.

Σήμερα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα όπου τη συνόδευε…

Διαβάστε περισσότερα