Το συγκινητικό γράμμα του Γιώργου Τανούλη προς τον Άρη: «Με υπερηφάνεια θα ανταποδώσω στον κόσμο την αγάπη που μου έδωσε»

Λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στον Άρη, ο Γιώργος Τανούλης έστειλε το πρώτο του μήνυμα προς τον κόσμο των «κιτρινόμαυρων».

Ο Έλληνας σέντερ, που επιστρέφει στη δράση έπειτα από μια δύσκολη περίοδο λόγω τραυματισμού, ευχαρίστησε τη διοίκηση και τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους, ενώ υποσχέθηκε σκληρή δουλειά και απόλυτη αφοσίωση στη φανέλα του Άρη, τονίζοντας πως στόχος όλων είναι να οδηγήσουν…

Διαβάστε περισσότερα