Ο Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με τη φανέλα της Βαλένθια, κατακτώντας το πρωτάθλημα Ισπανίας κόντρα στην Μπαρτσελόνα.
Αφού πρωταγωνίστησε στους τελικούς της ACB αποχαιρέτησε τους φίλους των «νυχτερίδων» με ομιλία του κατά τη διάρκεια της φιέστας.
Όλα δείχνουν ετοιμάζει βαλίτσες για Ελλάδα, καθώς θα αποτελέσει παίκτη του Ολυμπιακού είπε το δικό του «αντίο» με λόγια καρδιάς προς τον κόσμο της…

