Συναγερμός σήμανε στις αρχές μετά την εξαφάνιση μιας 12χρονης από τα Εξάρχεια, η οποία εντοπίστηκε τελικά σε πολυκατοικία στην Πάτρα μαζί με έναν 23χρονο άνδρα.
Η υπόθεση κινητοποίησε άμεσα την Ασφάλεια Εξαρχείων, καθώς η ανήλικη είχε φύγει από το σπίτι της, χωρίς να ενημερώσει την οικογένειά της. Για αρκετές ώρες δεν υπήρχε καμία πληροφορία σχετικά με το πού βρισκόταν. Το τελευταίο μήνυμα που έλαβε η μητέρα της, ήταν το πρωί της…

