Τέλος από την Μονακό και ο Ντάνιελ Τάις

Η Μονακό ανακοίνωσε επίσημα την ολοκλήρωση της συνεργασίας της και με τον Ντάνιελ Τάις, βάζοντας τέλος στην κοινή τους πορεία μετά από ενάμιση χρόνο.

Οι Μονεγάσκοι αποχαιρέτησαν τον έμπειρο Γερμανό σέντερ, ευχαριστώντας τον για την προσφορά του στην ομάδα κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Πριγκιπάτο.

Ο 34χρονος δεν θα αποχωρήσει από το γαλλικό πρωτάθλημα, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βιλερμπάν. Την είδηση επιβεβαίωσε…

Διαβάστε περισσότερα