Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου σε σύσκεψη με αντικείμενο τον σχεδιασμό της ιστορικής πρώτης αποστολής Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ΔΔΣ). Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε με αφορμή την επίσημη έναρξη της εκπαίδευσης αστροναυτών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) από τον Αδριανό Γολέμη.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν τα σημαντικά οφέλη που αναμένεται να…

