Συνελήφθη 21χρονος που οδηγούσε με 210 χλμ./ώρα στην Αθηνών – Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο νεαρός εντοπίστηκε μέσω συσκευής radar να οδηγεί με 210 χιλιόμετρα την ώρα, υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα. Η ταχύτητα αυτή, όπως…

Διαβάστε περισσότερα