Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» μεταφέρθηκε την Παρασκευή ο Αριστοτέλης Χαντζής, ο οποίος βρισκόταν σε απεργία πείνας για το θέμα των Προσφυγικών της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και τα τελευταία 24ωρα νοσηλευόταν στο «Γεννηματάς» σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση.
Την είδηση γνωστοποίησε η κοινότητα των Προσφυγικών με ανάρτησή της στο Facebook, εκφράζοντας την ανησυχία της για την πορεία της υγείας του.
Στην ανάρτηση αναφέρεται…

