«Θέλω να ασχοληθώ με τον προγραμματισμό και το AI». Αυτό το όνειρο είχε ο Φίλιππος-Άγγελος Μπίκιας από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο θεωρεί ότι θα καταφέρει να το κάνει πραγματικότητα, ξεκινώντας από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, όπου εισάγεται με 19.120 μόρια. «Θεωρώ ότι σε αυτόν τον τομέα επικεντρώνονται το μέλλον σχεδόν σε όλους τους τομείς» αναφέρει στο tanea.gr, λίγες ώρες μετά…

