Ο Σακίλ ΜακΚίσικ επέλεξε να αποτυπώσει τα συναισθήματά του για την επταετή παρουσία του στον Ολυμπιακός μέσα από μια ιδιαίτερα φορτισμένη ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram, την Τετάρτη (24/6).
Ο Αμερικανός άφησε ανοιχτά τα πάντα αναφορικά με το μέλλον του.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την…

