Πριν από περίπου έναν μήνα ανακοινώθηκε η πρόσκληση από την Περιφέρεια Αττικής για την κατασκευή του Βόρειου Τμήματος του ποδηλατόδρομου Φαλήρου-Κηφισιάς, του οποίου το πρώτο (νότιο) τμήμα χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 και είναι σε ήδη σε λειτουργία από το 2015. Πρόκειται για τον λεγόμενο Βόρειο Ποδηλατικό Άξονα «Κηφισιά-Γκάζι». Έχει μήκος περίπου 17χλμ και η υλοποίηση του οποίου εδώ και μία 10ετία έχει μετατραπεί σε……

