Ομπράντοβιτς: «Είμαι σε ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ του κόσμου»

Η «ημέρα Ζέλικο Ομπράντοβιτς» στον Παναθηναϊκό σηματοδοτεί την επιστροφή του «Ζοτς» στον πράσινο πάγκο για δεύτερη θητεία, 14 χρόνια μετά την αποχώρησή του από την Αθήνα και το T-Center.

Στο πλαίσιο αυτό, ο πολυνίκης προπονητής παρουσιάστηκε επίσημα από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, δίνοντας το σύνθημα για τη νέα σεζόν, ενώ μίλησε και για τα συναισθήματά του σχετικά με την επιστροφή του στην ελληνική πρωτεύουσα.

Όσα είπε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς…

Διαβάστε περισσότερα