Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δαπανούν λιγότερα χρήματα και ανησυχούν περισσότερο για τον πληθωρισμό που «καίει» σε σύγκριση με τους Αμερικανούς. Η διαφορά αυτή στις καταναλωτικές δαπάνες είναι ένας από τους βασικούς λόγους που έχει ανοίξει η ψαλίδα της ανάπτυξης ανάμεσα σε Ευρώπη και ΗΠΑ, όπου καταγράφεται επίσης διαφορά και στο επίπεδο αποταμιεύσεων και επενδύσεων.
Ο πληθωρισμός όπως μάλιστα έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες…

