Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Ντόσκα, τον προπονητή της ομάδας πόλο Γυναικών.
Ο Έλληνας τεχνικός έχει αφήσει ήδη έντονο το αποτύπωμά του στον σύλλογο, έχοντας αναλάβει καθήκοντα σε διαφορετικά τμήματα μέσα στον οργανισμό και οδηγώντας την ομάδα σε σημαντικές επιτυχίες.
Τη σεζόν 2025/26, ο Ολυμπιακός πανηγύρισε την κατάκτηση του Σούπερ Καπ, του Κυπέλλου και του πρωταθλήματος Ελλάδας, ενώ ξεχώρισε…

