O Φαλ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό: «Σας ευχαριστώ για όλα, με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου»

Ο Μουστάφα Φαλ και ο Ολυμπιακός ολοκληρώνουν την κοινή τους πορεία, με τον Γάλλο σέντερ να αποχαιρετά τους «ερυθρόλευκους» μέσω ανάρτησης στα social media, στέλνοντας το δικό του μήνυμα μετά το τέλος της συνεργασίας τους.

«Μετά από ένα αξέχαστο κεφάλαιο με τον Ολυμπιακό, ήρθε η ώρα να προχωρήσω. Το να φοράω αυτή τη φανέλα, να εκπροσωπώ αυτόν τον σύλλογο και να μπαίνω στο γήπεδο για αυτόν τον οργανισμό ήταν τιμή μου από την πρώτη μέρα….

Διαβάστε περισσότερα